سیفون

سیفون نوعی از اتصالات پلیکا می باشد که مانع از برگشتن فاضلاب ٬ بوی بد و جانوران موزی از درون شبکه فاضلاب به داخل ساختمان است محل نصب سیفون پلیکا در خروجی راه آب ٬ سرویس بهداشتی ٬ حمام و آشپزخانه است. معمولا سیفون پلیکا در سایزهای 125 ، 110 ، 90 ، 63 می باشد.

در این بخش به معرفی و بررسی سیفون خواهیم پرداخت و اطلاعات مفیدی را در این خصوص در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد.

سیفون به وسیله ای گفته می شود که در داخل آن مایعی را از مکانی بالاتر به مکانی پایین تر منتقل میکند. به عبارتی دیگر ساختماس ساخت و داخلی آن به گونه ای است که پس از هر بار تخلیه فاضلاب مقداری آب در داخل آن باقی خواهد ماند که این امر باعث می شود ارتباط فضای داخل لوله فاضلاب و چاه با فضای داخلی ساختمان قطع گردد.

آب باقی مانده در داخل سیفون را آب بند می نامند. و عمق آب بندی ارتفاع ستون آبی می باشد که در بین قسمت سرریز و عمق گلوی آن وجود دارد

از سیفون بیشتر در امور مرتبط با فاضلاب استفاده میشود و یکی از محصولات لوله و اتصالات u-pvc می باشد که برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به برگه مرتبط با آن مراجعه نموده و تمامی مسائل مرتبط با سایر محصولات تولیدی توسط این شرکت را مشاهده نمایید.

در زیر تصویر یکی از سیفون های تولید شده توسط شرکت نیکتاز پلیمر را برای مشاهده شما عزیزان قرار داده ایم.

همانطور که در بالا به صورت کامل به توضیح در خصوص ساختمان داخلی این محصول بسیار پرکاربرد پرداختیم در زیر برای آگاهی بیشتر شما عزیزان با ساختمان داخلی آن تصویر مرتبط با این موضوع را قرار داده ایم.

تصویر ساختمان داخلی سیفون را مشاهده میکنید.
ساختمان داخلی سیفون

در تصویر بالا به صورت واضح طرز کارکرد این محصول را میتوانید مشاهده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص و سایر اتصالات مرتبط با لوله پلیکا می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل نموده و سوالات خود را مطرح نمایید

امیدواریم توانسته باشیم به صورت کامل شما عزیزان را با این محصول پرکاربرد در صنعت فاضلاب آشنا نماییم. در زیر نیز جدول توضیحات و مشخصات این محصول تولید شده توسط شرکت نیکتاز پلیمر گلپایگان را برای مشاهده شما عزیزان قرار داده ایم.

موارد مصرف در ساختمانضخامتقطر
روی کار363
زیر یا روی کار390
زیر یا روی کار3.2110
زیر یا روی کار3.2125-110